Inštrukcije - programiranje
Python inštrukcije

Osnove in napredno programiranje. Osnovne podatkovne strukture, spremenljivke, seznami, slovarji, n-terke, pogojni stavki (if, else, elif), zanke (for, while), funkcije, moduli in knjižnice. Obdelava napak (try, except), razredi in objekti (OOP - objektno programiranje), datoteke (branje in pisanje). Spletno programiranje in Python ogrodja - Django, Flask in se vec.

C inštrukcije

Osnovne sintaktične strukture, kontrolne strukture, funkcije, polja in nize, strukture in unije, dinamično dodeljevanje pomnilnika, operacije z datotekami, niti, osnove operacijskega sistema Linux in POSIX standard itd.

Java inštrukcije

Osnovne sintaktične strukture, spremenljivke in tipi podatkov, operaterji, kontrolne strukture, funkcije in metode, razredi in objekti, dedovanje in polimorfizem (OOP - osnove objektnega programiranja), zbirke in generike, izjeme, itd.

C# inštrukcije

Osnovne sintaktične strukture, spremenljivke in tipi podatkov, operaterji, kontrolne strukture, funkcije in metode, razredi in objekti, dedovanje in polimorfizem (OOP - osnove objektnega programiranja), zbirke in generike, izjeme, itd.

Go inštrukcije

Spremenljivke in tipi podatkov, operaterji, kontrolne strukture, funkcije, strukture, vmesniki, goroutines in kanali za sočasno programiranje, itd.

Javascript inštrukcije

Osnove jezika, objekti in prototipi, asinhrono programiranje z uporabo obljub (promises) in async/await, dogodkovno usmerjeno programiranje, itd.

HTML inštrukcije

Osnovni elementi in oznake, njihovimi atributi. Hiearhija dokumentov, oblikovanje besedila, povezave in slike, seznami in tabele. Obrazci, semantične oznake, najboljših praks za strukturiranje spletnih strani.

SQL inštrukcije

Osnove SQL, poizvedbe, vstavljanje in posodabljanje in brisanje podatkov, filtriranje in razvrščanj, združevanje tabel, indeksi, sprožilci, transakcije, normalizacija podatkov in teorija relacijske algebre, specifike podatkovnih baz kot so SQLite, MySQL, Postgres itd.

Bash inštrukcije

Osnovne strukture jezika in Linux operacijskega sistema, delo s datotekami in imeniki, iskanje in filtriranje podatkov, skripting in avtomatizacijo nalog itd.

Flowgorithm inštrukcije

Osnovne komponente grafičnega vmesnika, ustvarjanje in urejanje diagramov poteka, osnovne oblike (prikazovanje podatkov, procesi, odločitve), uporabo spremenljivk in podatkovnih tipov, kontrolne strukture (pogoji in zanke), funkcije in podprogrami, testiranje in odpravljanje napak v diagramih, itd.